Godmorgon?

Nån god morgon tycker jag inte att det blev för mig. Huvudet dunkar som aldrig förr. Vet inte om det var för att jag sov konstigt, eller förkylningen eller all cocacola som jag drack igår. Kan tänka mig att colan gav sig sitt till mig o idag har jag bakfylla på socker. Jesus!
   Jag har iaf ätit lite bättre nu på morgonen, gröt o en banan. Några huvudvärks tabeletter åkte ner oxå. Sen har jag "rört" på mig genom att plockat undan disken o vikt kläder. Det brukar bli bättre i stelheten då, vilket det oxå blev.

Idag är det söndag, vilket Osmin fick känna på imorse. Han väntade en halv timme på bussen som inte kom, åt nåt håll. När han äntligen gav upp o gick till tunnelbanan gick inte vår linje, så han fick ta en annan linje till en helt annan linje som gick til vår station. Det är Londons söndagstrafik i ett nötskal det! Två timmar tog det för honom att ta sig hem. Då var han dödstrött, efter oxå ha måsta jobbat hela natten, vilket är ovanligt på hans nattskift. Stackars liten!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Städa bör jag, för det har jag inte gjort sen vi kom tillbaka o det är resväskor överallt. Jag får göra det ikväll när Osmin är på jobbet. Sen ska jag laga korvstroganoff, hoppas det blir gott. Det är inte min favorit mat, men vi köpte med oss stroganoff pulver hemifrån, så man kan ju prova.
   Jag skulle kunna skriva om när vi var hemma, men huvudet är inte riktigt på plats för det ännu.

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Caroline med Tim o Minea

Haha, låter jobbigt o bli bakis av socker! ;) Hoppas du mår bättre nu i alla fall :) /Caroline

2008-06-29 @ 17:50:45
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Fredrik

trevlig kväll!

2008-06-29 @ 21:53:35
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0