Godnatt.

Klockan är efter tolv, här iaf. Osmin jobbar natt o jag har åkt på hans förkylning. Vi delar på allt! ;O) Jag har kännt mig helt död hela dagen, men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna, ändå sitter jag här. Jag har mumsat i mig chips o cola i min ensamhet o sett på en film på tvn, som går jämt, ungefär. Om det inte är nå bra på tvn imorgon så ska jag se The Holiday, som jag aldrig sett förut. Eller hur!

Ojoj! Nån verkar ha fest väldigt nära oss. Järnvägar vad det dundrar! Kanske nån inflyttningfest.. det är några fler lägenheter som har lyst upp på senaste i nya huset över gatan.

Annars då.. inte mycket. Vi har spelat Yatzy som dårar de senaste dagarna. Osmin gillade det inte i början, men nu är han fast. Vi köpte en väldigt enkel version på ÖB när vi var hemma. Idag köpte vi en engelsk versioin med kopp o regler o så lyx. Deras version är förkortad o poängen är satta så man "får" inte räkna ihop alla prickar. Oh well.

Hoppas ni får sova gott!

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0