Mormor mår bra efter operation.

Jag skriver inte många ord i veckan nu förtiden. Trots detta är det tio plus eller minus som besöker min sida. Ändå är det ingen som skriver nåt. Stackars mig!

Vilket som! Idag är det onsdag o det betyder att det är sju dagar kvar tills vi tar bussen till flygplatsen! Äntligen! Känns som att man kan tänka lite på vad man ska packa. Som det låter nu på vädert hemma så kommer inte väskan vara tung. Dock lockar det inte att måste ta fram bikinin. :O( Usch o fy!

Jag har just pratat med mormor som ligger på sjukhuset efter en höft operation. Hon sa att allt var bra o att hon hade det bra där. Trevlig personal o god mat, det bästa för en skön trvisel. Pratade med mamma just före o hon var på väg in för att hälsa på. Mormor sa att dom hade sagt att hon kunde ka hem imorgon, men varken mormor eller mamma tycker det låter logiskt. Vi hoppas iaf att att hon känner sig bättre för att komma hem utan problem.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Emma

Roliga fakta: SNAAAAAAART kommer ni hem!!!! Åh, vad jag längtar! :)

Mindre roliga fakta: Rulle kan inte följa med på Osmins fest.. Han ska iväg å cykla downhill med några kompisar. :(



Han får skylla sig själv när han missar nåt så kul!

Ses snart! ;)

2008-06-04 @ 18:02:16
URL: http://www.cczt.blogg.com
Postat av: Anonym

Jag skriver alltid nen kommentar, så det så !!!

Mamma

2008-06-04 @ 20:12:39
Postat av: Cecilia

Kom hem nu!

Vill träffa dig!

2008-06-04 @ 22:20:28
URL: http://skogscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0