Nedräkningen har börjat!

Idag måndag är det 79 dagar kvar tills mamma o Bengt kommer o hälsar på! Det vill säga den 17 september. Jag hade gärna hafe det lite snabbare för det känns som att jag inte hann krama klart min mamma innan vi åkte.

Jag har haft några dagar nu när jag bara går omkring o säger till Osmin att jag saknar mamma o pappa. Jag vet inte om det blev rätt intensivt, iaf med pappa, så jag blev nästan beroende. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Vi får hoppas att blivande mamma Anna har fått sin lilla älskling innan dom kommer, för morfar Bengt vill nog vara först på plats med stolta mormor Emmy. *mys*

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sen så kommer jag o John i höst o hälsar på oxå!!!

Har ni sovplats?!

2008-06-30 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0