Ändrat datum.

Jag hade skrivit in fel datum på Annas bäbis, men nu är det ändrat. Så nu ska hon ha bäbisen lite tidigare än bara för en stund sen. Hihi!

Idag är det orkanväder i Storbritanien, men vi är inte värst drabbade. Blåser gör det så att butiksskyltarna smäller o gnäller. Kan tänka mig att det är värre närmare vatten, där blåser det alltid.
   Annars idag jobbar Osmin sin sista dag, han blir lite ledig imorgon dag, men sen ska han jobba en natt. Efter det är han ledig en dag, jobbar en dag o sen ledig en dag. Efter det vet jag inte riktigt hur han jobbar, säkert som vanligt, tre dagar, tre nätter. Jag ska inte göra mycket, hålla min inne utifall, så jag inte blåser bort. Tvätta kanske, damsuga om jag har lust. Förhoppningsvis kommer jag på en massa kul att skriva här, så jag har nåt at roa mig med.

image222

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0