Bättre idag.

Idag känns det bättre att inte få ha Osmin hemma. Han sa igår att han inte komme få nya minuter på mobilen förän om två veckor, så det är ju lite jobbigt, men det går faktiskt bra. Bättre än igår iaf, då var jag nästan gråtfärdig. Vi pratade en massa igår när han var hemma, så vi tog igen lite. Hihi! Några beslut hit o dit, lite planering o prat om drömmar om att få flytta hem. Det är ett väldigt vanligt ämne för oss.

Annars så händer det absolut ingenting. Har just diskat efter min lilla lunch o dammat nere. Jag bör väl fortsätta uppe, men mina "kvinnliga problem" säger åt mig att ta alvedon o ligga i sängen. Sagt o gjort.

Sen har jag tittat i alla skåp o lådor för att se vad vi faktiskt har för mat hemma. Det är mer än man skulle tro. Så en liten mat lista har jag nu, men måste handla några få saker för att laga vissa måltider. Jag har en tendes att köpa mat o sen köpa mer för att jag vill äta nåt annat. Så då har man ju lite o välja på även fast man inte tror det. Vi blev lite fattig denna månad nu efter vi köpte alla flygbiljetterna. Så kan det bli, men nya fina pengar kommer nog imorgon.

Jag måste ta o knalla ner på banken oxå. Behöver skaffa en ny kod så jag kan betala tillbaka Osmin för Ikea o sen måste jag klippa mig. Sen vill jag på Primark o kolla efter lite handukar o annat smått o gott. En vårjacka skulle heller inte sitta fel.

image211

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Härlig bild, åh Primark är så kul, längtar dit! Tack för alla dina undringar, jag ska göra ett inlägg snart som tar upp lite av det du var inne på, brukar lägga upp lite sådant under kategorin en flygvärdinnas dagbok lite då och då!

2008-03-05 @ 21:39:42
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hittade du nåon vårjacka?

2008-03-07 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0