Besök.

Vi har haft lite besök i London. Sandra, hennes pojkvän, Per o två av deras vänner, Jenny o Partik. Dom hann verkligen med massor o jag mötte upp dom i Victoria för en helkväll på torsdagen. Osmin kom oxå efter jobbet o vi drack lite på hotellrummet o sen letade vi oss till en pub. Det blev verkligen en massa surr o glada miner. Det var nåt så enormt trevligt med lite svenskt folk att umgås med. Efter puben gick vi till hotell rummet igen för mer prat o det lilla som fanns kvar att släcka törsten med.
   Inga kort blev det tyvärr, då jag inte tog med mig kameran.
   Vi kom hem till vår säng vid halv fyra, så det var verkligen en kanon kväll.

Dagen efter vad jag nästan död, annars oxå kallad bakis. Sandra o gänget var redan över hela London o fick vänta på att vi skulle ta oss till stan o träffa dom. Dom satte sig o tog en öl o vi hitta nåt att äta, sen gick vi lite o tittade på Oxford St.

Mamma hade såklart skickat med fint inslagen chocklad o o'boy med Sandra o Osmin började tralla på Peps goa bit, O'boy. Sicket elende! 

Jag är hemma snart så, då ses vi nog igen.

Love, Angela.


Kommentarer
Postat av: sabbi

vad mysigt att bo i london! dit vill jag åka, har aldrig varit där tyvärr

2008-03-19 @ 23:08:08
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0