%¤?#& dator!

Min dator har sagt åt mig att mitt anitvirus är föråldrat ända sen jag fick datorn, tror jag. Igår tänkte jag, ok, jag hör dig, jag ska fixa det! Jag fattade absolut inget av det jag höll på med o att förklara det på engelska gjorde ju inte saken enklare. Det såg ut som att allt blev värre, datorn gick helt plötsligt jättesakta o det började komma upp saker som räknade upp alla fel o att det måste göras nåt åt! Jag försöker!
   Jag pratade med Bengt idag o han försökte hjälpa mig, vet inte vad det hade att göra med anitvirus med nåt gjorde vi iaf o min dator har slutat påminna mig allt för många gånger om allt virus o datorn går nästan lika fort som förut.

Osmin ska ta med min dator till jobbet imorgon så nån där ska kolla på den. Det var nåt annat han skulle fixa oxå, vad vet inte jag, jag lyssnade inte så noga.

image201

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0