Fixat.

Nu är jag hemma igen efter min lila promenad till banken. Fem till sex dagar skulle det ta innan jag kommer att få min nya kortkod. *väntar* Jag glömde köpa smör igår, så det fick jag ta o göra. Jag såg då en gosig liten pudel. Åh, ville bara plocka upp den o ta med den hem.

Det är varmt o skönt i solen, men i skuggan är det blåsigt o inte alls så värst varmt. Tokigt. Jag märkte när jag var ute att jag saknar min Osmin. Jag är inte så van att göra så mycket utan honom. Vill ju ha honom bredvid mig hela tiden.

image212


Nu ska jag tvätta o diska, damma, dammsuga o om golven har tur får dom bli torkade oxå. Det låter väl kul.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visst är de skönt att man har gjort el tagit tag i saker som ska göras. Så man kan bocka av. Man känner sig så duktig.

2008-03-07 @ 18:20:15
Postat av: Tu Madre

Tack för kommentarerna! :)
Hoppas du får en trevlig helg, trots allt städ som väntar ;)

2008-03-08 @ 14:23:13
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0