Födelsedagar.

I April har jag några gullungar där hemma som fyller år. Typiskt nog hinner jag åka hem innan det blir dax för kalas o tårta. 

Emma fyller gammal först av alla. 22 år. Efter henne är det min tur att fylla gammal i maj. Jag börjar komma ikapp Osmin, sakta med säkert. 

Sen fyller Tilde "jag hinner inte med" år i slutet av April. Jag har inte den blekaste vad hon kan tänkas vilja ha i present, som är gratis. ;O) Leker man med dockor även fast man snart ska börja skolan. Hum, det gör man nog. Får ta o leta efter nån fin Barbie eller kanske My Little Ponny, det gillade dom väl?

Sen bör det komma en bäbis! Woho! Tänk om bäbisen känner att moster är hemma redan i april o vill ses o skyndar sig ut! Det tycker jag låter kanon! Tänk om det blir på min födelsedag, då blir vår dag jättebäst o superspeciell! Annars får vi ju ses om några veckor. *längtar*

När får man köpa bäbis grejer då?

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tänk att Tilde snart ska börja skolan... fy vad tiden går fort!

2008-03-09 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0