Helg.

Som vanligt innebär helgen i almanackan inte att vi har helg. Osmin jobbar sin sista natt inatt o sen är han ledig i tre dagar. Det är den sista ledigheten innan vi åker på vår efterlängtde semester. Så på söndag ska han bara få sova. Jag hörde nåt om nån match på tvn som antagligen ska tittas på. Sen ska han nog rensa bland sina papper. Jag ta o städa lite i våra garderober. Jag har köpt nya galjar som ska upp.

På måndag måste vi till Osmins föräldrar o vattna blommorna. Dom är på Cypern i två veckor. Efter det åker vi nog till stan o tar oss en sista titt. Jag skulle vilja ha nya skor o nån tunika. Vi får se om det blir några inköp. På vägen hem måste vi handla, för det är verkligen tomt här hemma nu. Eftersom vi åker bort snart så har jag försökt att planera mat för alla dagar o vad som måste köpas, noga. Listor efter listor har gjorts.

Under tisdagen har jag blivit lovad att vi ska på bio. På 27 Dresses. Tjejfilm med kärlek, kanske inte Osmins favorit, men han har inget val! Han skulle åka o köpa nån sladd till datorn oxå, skoj skoj.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0