Ingenting.

Här händer ingenting. Därför har jag inget att skriva.

Jag pratade med Sandra en stund i morse. Ska bli så kul o ses!!

Sen gick jag ut o handlade lite grönsaker. Det blev ingen handling igår då Osmin inte blev bättre. Jag ska nog åka o handla själv imorgon iaf. Jag ska försöka att inte handla allt för mycket då jag inte kan bära så mycket. Jag är ju trotts allt bara en liten flicka. Det bör ju bli lite lättare nu när jag har handlat det mesta av grönsakerna o frukten. Fem kilo potatis fick jag med mig hem idag.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tråkigt att det med Osmins ben aldrig ger sig!
Kul att du ska träffa Sandra!

2008-03-07 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0