Krämer hit, krämer dit.

Jag tog mig en sväng på marknaden idag, eftersom det är lördag, o då är de flesta stånden uppe. Alla utom hon med korten var där. Antar att det är bara för att jag måste ha ett födelsedagskort till Osmin systerson. Jag har letat efter ett kort i snart en vecka. Tur att Osmin inte har en aning om när han fyller år, så än så länge är han inte stressad. 
   Jag köpte iaf en ansitkstvätt för torr hud. Min hud är så fnasig så det står det härliga till. Jag köpte oxå en handkräm som var bra för naglar. Så nu är det bara o hoppas att ansiktet o naglar vill bli friska.

Mina krämer.

Annars idag händer inte mycket. Jag städade igår så jag blev helt utmattad, ryggen gjorde ont o jag somnade tidigare än vanligt. Idag vaknade jag strax före nio, det var länge sen jag gjorde det. Mitt hem var iaf nystädat o golvet var inte alls dammigt. Woho! Jag ringde en liten signal till Osmin som ringde tillbaka från jobbet. Han skulle gå o köpa sig en ny dator bara så där, klockan elva. Han ska sälja sin gamla dator till Mickey o han ska även sälja sitt PS3. Datorn bör inte kosta så mycket efter att han ha sålt allt annat.

Love, Angela.


Update: Cilla säger att den handkräm jag köpte idag ska vara väldigt bra. Bra val av mig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den handkrämen har jag oxå.. mycket bra!
Så jag kan lova att de är ett bra köp!

2008-03-08 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0