Kvällen.

Osmin ska jobba natt i natt igen. Han tar som sagt min dator med sig på jobbet, så jag skriver av mig så mycket jag kan. Mike är här nu, han lämnar bara några skivor.. Ipod hit o Ipod dit. Jag ska laga mat snart o sen går Osmin tidigare. Klockan 19 är det engelska melodifesitvalen som jag ska se på o sen får vi se vad som finns att hitta på.

Jag lånade Thundecats av Mike när vi var hos honom senast. Jag kommer ihåg att vi hade ett inspelat avsnitt av det när jag var liten. Det tyckte jag var så bra! Så jag kanske ska ta o titta på det så jag kan lämna tillbaka den nångång.

image204

Jag hoppas ni läser inlägget under detta!

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Magda:)

Ännnntligen så kommer du hem!!!!!
Har du tid för en stackars Magda lite medans du e hemma nå kke tro???
Saknar dig i massor!!!
Puss o kram o hälsa Osmin att vi ska se till att ge karln en jäkla brakfest när han fyller 30;)
Hihi!! Snart ses vi!!!

2008-03-01 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0