Ledsen o ensam!

Osmin är på jobbet o ska jobba mer eller mindre hela tiden tills vi kommer hem i april. :'O( Jag saknar honom så himla mycket. Det gör faktiskt ont i mig att inte se honom så mycket som jag skulle vilja. Han har ringt upp alla minuter på sitt mobil abonnemang, till mig såklart. Han får nya minuter om några dagar. Det betyder att jag är van att höra hans röst många gånger om dagen, men det kan jag inte nu. Det får mig att sakna honom tusen gånger mer än vanligt o jag har nästan ont i hjärtat.

*skriker* Jag älskar Osmin!

image210

Kommentarer
Postat av: Mirja

Va kul att du/ni kommer till hudik snart!!! hoppas du kan klämma in en dag med mig :)
att sakana någon är inte roligt alls, uscha!
kramar

2008-03-04 @ 18:43:36
Postat av: Cecilia

Men visst är de en härlig känsla att man kan sakna nån så mycket och tycka om nån så mycket o de känner lika tillbaka. Att de finns en för alla, är de inte häftigt.
"Kärlek handlar inte om att hitta nån att kunna leva med, för de kan man med många. Utan man ska hitta den man inte kan leva utan"

2008-03-07 @ 17:48:38
Postat av: Guggu

den kärleken!

2008-04-22 @ 14:38:44
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0