Massor.

image237

Jag har massor att skriva, men frågan är om hjärnan kommer ihåg allt. Jag har två kyckling pajer i ungen nu, pytte småa,  som jag ska äta till lunch. Osmin ville äta kina mat idag, så det får det bli när han kommer hem vid åtta. Han har ett beroende av räkor o, är det bläckfisk tro?, i en lätt frityrsmet med salt o chilli. Dom är gudomliga, men han kan äta det varje dag, men då säger jag stopp!
   Jag känner att idag är en sån dag då jag inte kan sluta skriva o jag kommer på mer saker o skriva om hela tiden. Får se hur länge det håller i sig. Jag har iaf papper o penna bredvid mig så jag kommer ihåg allt jag har o säga. Jag ska tänka lite nu vad vi gjorde på påsken, så skirver jag lite om det snart.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0