Mat Kris!

Dagens middag blev bara mos. Ja, inte ens mos. Jag tänkte att Osmin kunde få pizzan vi hade i frysen o jag ta pasta såsen som var över från härom dangen o koka pasta till. Osmin sa sen att vi kunde äta fish and chips fast med en påse potatis mix som vi hade hemma. När maten var klar var själva potatis bitarna inte alls så goda att äta o då var det mer eller mindre redan dax för Osmin att gå på jobbet. Så ingen mat för honom. :'O(
   Jag måste ju äta nåt ändå, så jag slängde på lite svamp på pizzan o in i ungen. Den pizzan hade väldigt mycket is på sig, så när den var "klar" var den svart runt kanterna men helt mjuk o äcklig under. Blä! Den fick jag slänga bort. Pasta såsen hade jag städat bort när jag började med pizzan. Vid det här laget var ja less o gjorde en sats chokladbollar, igen! Jag försöker hitta det bästa chokladbolls receptet, så den här gången gjorde jag ifrån min kokbok. Det var lite väl mycket kaffe i receptet så det blev lite väl kladdigt, så jag klutta bara upp den. Jag får leta vidare efter det perfekta receptet.
image207
Det här skulle man gärna ätit idag!

Ikväll är det The NoteBook på Film4. Den ska jag se! Njuta av några chokladbollar till oxå.
image208

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0