Nu är min dator hemma igen!

Hela kvällen igår satt jag som en missbrukare o visste inte vart jag skulle ta vägen utan min dator. Jag har inga problem o se på tv, men jag är van att göra nåt på datorn samtidigt.

Nu är Osmin hemma igen o sover. Jag har ätit frukost o kollat i alla skåp efter vad som fattas då vi ska handla imorgon. Jag köper väldigt ofta storpack av mycket så nu jag har fyllt på mina fina Ikea glasburkar.

Datorn rullar på fint, nu när Osmin o hans jobbar kompis donat med virus o allt det. :O)

Nu måste jag ta o läsa mina favobloggar innan jag blir skakig igen. ;o)

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Det var faktiskt första gången jag använde koftan, fast jag köpte den i december... ;) tyckte också att den var obbig, mne med skärpet gick det bra.

2008-03-02 @ 13:31:21
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Anonym

Är datan lagad nu ??
mamma

2008-03-03 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0