Osmin sover.

Osmin som har jobbat natt sover så sött. Drömmer gör han oxå: "I'm gonna beat you!" Jag hoppas det inte blir slagsmål i sängen bara.

Jag väntar på att klockan ska gå. Om en timme ska jag ringa hem till lilla familjen o surra med alla påskfirare. Efter det ska Osmin upp o hoppa o vi ska åka o handla lite att fylla kylskåpet med. Lite gott till imorgon ska vi oxå köpa, för då ska Mikey komma o vara här en stund. Fast först på dagen ska vi till stan o se om vi kan hitta några nya kläder. Tråkigt, men sant. Jag förstår inte hur vissa kan gå varje dag på stan o handla kläder o faktiskt komma hem med flera påsar. *skakar på huvudet*
   På söndagen är vi mer eller mindre oplanerade. Osmin ska väl städa bland sina papper som ligger överallt o jag får väl titta på för jag har minsan en himla ordning på mitt papper som jag fick av banken förra månaden. ;O)

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Emma

Förresten! Är du hemma på min och din födelsedag?? :) När var det Osmin fyllde år?
Eller var det till sommarn? *funderar*

2008-03-26 @ 11:33:18
URL: http://www.cczt.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får ha en jätte skön eftermiddag...

2008-03-27 @ 15:29:39
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0