Påsken hos oss.

Osmin hade köpt Flake choklad ägg till mig, som är från Cadbury. Jag köpte tre kinder ägg till honom o två olika påsar med sura snören. Osmin är inte så mycket för godis, men jag tänkte att kinderägg är bra för hans barnsinne, nånting att leka med. Haha! Jag som inte äter Cadbury har forfarande min choklad kvar. Jag tog en tugga av en av mina flake (bild), för att se om jag har ändrat mina smaklökar. Tyvärr reflekterade mina smaklökar till det mer negativa hållet, spottade ut det annars hade jag nog spytt. Snusk choklad!

image243
Långfredagen, Good Friday, sov först Osmin o sen åkte vi o handlade. Vi "lyxade" till det med McDonalds innan vi åkte hem igen. Jag tror alltid att deras mat ska vara så god som den ser ut på tv o så, men blä, inget för mig. Deras jordgubbsmilkshake o glass är nog det ända som är ätligt.

Lördagen åkte vi till stan o tog oss en sväng på Primark o New Look. Osmin hittade två par jeans o jag hittade några toppar. Jättefina. New Look har jättebra storlekar, inte som HM som knappt har medium. Jag skulle ha behövt nånting med långärm, men allt i affärerna är bara vårkläder.
   På kvällen blev det kina mat o sen kom Mikey för att kolla in Osmins gamla dator som han ska köpa. Det blev tre glas vin, Black Tower, för mig o några öl för pojkarna. Gud så gott det vita Black Tower vinet är. Skulle kunna dricka det varje dag! Sen somnade jag pladask när Mikey gick. Tålig eller? Haha

Söndagen var jag hemma o sov, mendan Osmin åkte o klippte sig o sen åkte han o kollade på när V's band repade. Vi skulle ha träffat Osmins familj på söndagen eller måndagen, men dom måste jobba mer än vad dom trott, så ingen påskmiddag eller liknande för oss.

Hoppas ni andra haft en bra o god påsk.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0