Påskpost.

Idag fick jag post. Massor av post. Jag fick ett påskkort av mormor o ett paket av mamma. I paketet fanns ett litet brev o påskgodis, mina favoriter. Mmmmums! Till o med Osmin åt några o tyckte dom var goda. Tyvärr lär han inte få se så många fler då dom nog ligger i min mage redan när han kommer hem imorgon.

 image232
Man kan lita på att mamma alltid skickar nåt. Jag väntade faktiskt på det, hon kan ju aldrig låta bli.

Imorgon fyller Bengt år o sen på fredagen skulle det bli lite kalas när alla ändå är där på påskmiddag. Jag ringde till Bengt idag o sa att jag vill ha många bilder på allt o helst alla gravida kvinnor som är i vår familj nu. :O) Kan tänka mig att Kattis är stor som ett berg o att man kan se skillnad på Anna nu! Spännande!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: sabbi

svar: jahaa okej :) hur var det som au pair? jag har funderat på det, fast då i USA. skiljer sig rätt mycket från london ju. Men hur var det? Mycket jobbigt?

2008-03-20 @ 12:05:04
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0