Ringt o pratat i massor.

Jag tror det var i går, ja, det var det nog. Jag tog tummen ur rumpan o ringde lite folk hemma. Jag ringde till mormor o surra lite. Hon hade varit hos nån läkare igen. Allt är väl inte kanon, men hon är uppe o ränner som vanligt!
   Snacka lite snabbt med mamma o Bengt oxå, innan dom åkte till stan för att leta tyg till mamma. Mamma tyckte jag skulle övertala Osmin om de billiga biljetterna på ryanair så vi kunde komma hem o hälsa på.
   Sen ringde jag faktiskt Sandra o snacka en kortis. Hon var på jobbet o hade lunch. Hon o några till ska till London om ungeför två veckor, så jag måste ju fråga lite saker vad dom ska hitta på o så.

Jag ska ta o ringa mormor igen senare idag. Ska bara skriva lite till här.
   Om typ en kvart ville Osmin upp, så jag ska väcka honom snart. Han ska gå på jobbet en timme tidigare, så han kommer hem en timme tidigare imorgon bitti. Han ska ta med min dator så en kille där får kolla på min dator o se om han fattar nåt av allt virus o tjafs! Så ingen dator för mig ikväll.

Jag var ute o handlade lite nödvändighet nyss, tandkräm, tvättmedel, chips o godis. Ikväll är det ju engelska melodifestivalen. En enda lite reklam har jag sett om det, inget dom pratar om på radion, tv eller så, så det är inget speciellt här. Ska bli kul o se vad dom har för sig iaf!

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0