Underbart!

Filmen var såklart lika underbar som alltid. Jag väntade på slutet hela filmen, älskar lyckliga slut. Givetvis grät jag några tårar o saknade min Osmin.

De senaste dagarna har jag inte gjort mycket. Jag pratade med syrran i en evighet om bäbisen i magen, bäbisnamn o bäbismöbler o gudars allt annat som hör till. Mys! Jag önskar jag vore hemma så jag kunde ta hand om henne o hjälpa henne lite med tunga saker o annat som blivande mammor kan ha lite svårt med.

Jag fick även höra av flera att det hade varit en jordbävning här. Jasså? Det var inget jag kände av, inte Osmin heller. Jag gick till o med o frågade frun här nere om hon viste nåt, men hon hade heller inte kännt nåt. Hon hade däremot en syster, eller nåt liknande- dom pratar i så många, hade kännt det, vaknat, men barnen sov fortfarande o hittat några tavlor som hade ramlat ner.

Jag städade ut lite skräp i köksskåpen oxå, men lite manlig hjälp såklart, för nån dag sen. Jag köpte ju hem massa nytt o fint från Ikea, så det blev trångt i skåpen. Nu ser det iaf nogorlunda ut. Fortsatte på egen hand bland handukar o lakan. Där var det oxå överfullt. Jag har ju nya älsklingar till sängkläder nu. Allt gammal som jag inte vet om Osmin har några känslor för slängde jag in i en av mina "sug-påsar". En jumbo plast påse som man suger ur luften ur, så det blir platt o tar upp lite plats!

Jesus, det blåser så enormt mycket här nu. Väntar bara på att fönstrena ska blåsas in. Skyltarna hinner knappt med att gnälla, men mina gardiner blåser åt alla håll.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0