Väl hemma..

När vi väl är hemma i Glada Hudik, känner jag nu att jag vill passa på att äta massor av goda saker. Mm! All mammas mat vill jag ha, samtidigt som jag måste hinna äta en macka på Jambo, en kebabpizza på Amandas o mjukglass på Skutan. Frågan är nog, när ska jag inte äta?
   Vi läre nog få med oss lite götta hem oxå. Korv o choklad är högst på listan för mig. Korv o O'boy är nog högst på listan för Osmin. Minst lika viktigt är bröd till korven, rostad lök o självkart den nya älsklingen Bea såsen. Så det blir till att tänka logiskt när vi packar väskorna.
   Vad vi ska hitta på nu i april när vi är hemma tror jag inte ens vi tänkt på. Det brukar bli fullt upp ändå. Vi ska ju hinna träffa alla på en gång. Mormor o pappa, alla vänner o alla andra! Alla stora magar har vi givetvis inte glömt bort.

image218
Glada Hudiks mest kända bild av standen.



Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0