Veckan som kommer.

Idag ser det fint ut ute. Blå himmel med lite vita moln o soligt o grant. Det var ett tag sen jag var ut i parken nu, men man kanske skulle ta sig en sväng i veckan när Osmin ska jobba massor av övertid o lite till.
   Jag ska nog försöka ta mig en sväng in på Lidl oxå, brukar inte få gå dit när Osmin är med. :O) Kanske ska ta o gå in på Iceland oxå när man ändå är i närheten. Sen måste jag gå till banken o be om en ny kod till mitt bankkort, för jag använder den aldrig så jag har helt o hållet förträngt koden. Så typiskt när man har några tusen där. När jag får koden blir det nog lite shopping.

Osmin ska jobba övertid som sagt. Han är ledig imorgon efter att han kommer hem från natt skiftet. De två dagarna efter som han skulle ha varit ledig på jobbar han extra o sen som vanligt i tre dagar. Efter det brukar han jobba tre nätter, men har bytt med nån så han jobbar två dagar till o sen en natt. Sen tror jag att han är ledig, annars blir jag tokig! Men om jag känner honom rätt så lär han jobba extra då oxå. Tur att vi åker på lite semester till avslappnande Glada Hudik snart!
   Jag ser hellre att han jobbar dagar än nätter, för då får jag iaf se honom mer, känns det som iaf. Sen är kanske inte åtta dagar o en natt så bra, jag vet inte varför han tar på sig så många dagar. Pengar pengar, antar jag väl.

image205

Så här skönt har man det hemma hos mamma!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va härligt det ser ut !!!
Mamma

2008-03-03 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0