Vi kommer hem!

Vi har bokat flygbiljetter för att komma hem o hälsa på! Jag undrar vem som är gladast jag eller Osmin?

Jag visade Osmin lite snabbt priserna på ryanair, både för April och Juni. Det såg så billigt ut att vi bestämde att åka båda gångerna, då vi inte har råd att åka nån annanstans. Tur o retur för båda resorna för båda två blev billigare än en resa för båda om vi skulle ha åkt med ba.com. Mamma ville så gärna att vi skulle komma hem så hon lovade att dom kunde hämta och/eller lämna på flygplatsen. Nu har dom inget val! Jag ska ringa pappa oxå på måndag o säga att vi ska komma hem, så vi får se om han vill hämta oss. Han brukar inte vara sen att erbjuda sig att hämta. Annars tvingar jag honom. hihi

Det är inte alls för länge tills vi kommer hem första gången. Den 9 April kommer vi att komma hem för att åka tillbaka den 18 April igen. Då ska vi njuta av att bara få vara hemma i lugna Forsa.

Nästa gång vi kommer hem är den 11 Juni till den 20 Juni. Då får Osmin fira sin 30 års dag hemma hos oss! 12 Juni fyller han år. Skoj va!? Då ska det bli kalas, så det står det härliga till. Kanske inte blir allt för mycket stoj, men nog blir det bättre än om han skulle ha firat hemma här. Då kanske han hade firat med mamma o pappa om dom inte jobbar. Tråk! Så det blir mycket bätter hemma hos mamma! Vi ska nog kunna få ihop lite glada människor som vill äta lite grillat o tårta såklart. Chokladbollar får man ju inte glömma bara för att han fyller 30, han är som 12 inombords. ;O)

image203
När vi kommer hem ska vi mysa med den här go biten!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

söt =)

2008-03-01 @ 16:28:39
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Cecilia

Det tar ca 3,5 timme hem från västerås..350 kr i bensin.. 700 kr tur o retur..

Vad kul att ni kommer hem...
Jag ska komma hem så jag får träffa er å o i sommar så ska vi träffas mer ä
timme...
Saknar dig så!
Kyss!

2008-03-02 @ 10:40:56
Postat av: Anonym

Oj, va tokgla Åssi ska bli när ni kommer, han tycker nog att vi är för tråkiga för jämnan.
Mamma

2008-03-03 @ 13:00:09
Postat av: Anonym

Oj, sicken fest det ska bli, det kan vara kul för Osmin att se hur man fyller år i Sverige på Edshagavägen 2, eller hur ??
Mamma.

2008-03-03 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0