1/8/39

Inte många dagar kvar till nånting nu förtiden.

Det är en dag kvar tills jag fyller år, imorgon. 22 år gammal. Jag skulle säga ung, om det var ungt. :'O(
   Liz o George ska komma på lite svenskt fika imorgon. Jag ska göra en gräddtårta med jordgubbar, chokladbollar o rulla dom i socker, för pärlsocker finns inte. Ska nog köpa en rulltårta oxå eller nåt annat gott. Innan dess ska jag nog ta o städa undan lite här ikväll.

Åtta dagar kvar tills beräknad födelse på mosters nya älskling! Tänk om den vill komma ut som världens bästa present för moster! Det vore väl inte helt tokigt? Bengt, den synske, tror att den inte vill komma förän senare, var det den 16 eller 18? Nästan så man måste tro honom lite oxå.

39 långa, förhoppningsvis soliga dagar, innan vi kommer till Sverige. Jag har en känsla av att vi inte kommer hinna med allt för mycket när vi kommer hem. Alla ska träffas o pussas på, så vi räknar inte med en lung semster. En solig semester räknar vi med dock!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nä, det blir inte lugnt , för du ska vara med mig hela tiden efter kl 16 på dagarna.... Jag längtar så mycket till partyt... vi måste göra nån god men blilig efterrätt... jag följer gärna med o handlar o kommer tidigt på lördagen sör att hjälpa till... LÄNGTAR!

2008-05-03 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0