Från regn till hetta.

På förmiddagen regnade det pytte lite, för första gången på två veckor. Det var rätt svalt o skönt, men nu på eftermiddagen/kvällen är det äckligt varmt igen. Känns ingen kul att behöva städa då. Det måste bara göras. Sitter här en liten stund o hoppas det ska bli lite svalare, men det verkar bara bli varmare.


Efter mitt choklad sug igår har jag laddat upp med godheter idag. Jag tänkte att jag skulle prova dom här jordnötssmörskopparna som jag sett i affären. Mums, säger jag bara. Upp till himelriket! Dom är nog mina mya favorier här i lilla England.
 
Love, Angela.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

De ser ju inte goda ut!

Ta med hem så jag får testa!

2008-05-14 @ 20:03:21
Postat av: Cecilia

Jag tänkte åka hem tidigt med så blev kl 8 o då tänkte jag att de är lika bra att jag åker med John kl 22.30´... nu städar de så snart får vi åka hem!

Kramis

2008-05-14 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0