Heja Sverige.

Osmin är på jobbet o EuroVisioin börjar snart! Jag har fortfarade inte sett Sveriges bidrag, så jag längtar. Dock har jag sett Ukrina som ska ha rätt lika uppträdande.. Danmarks låt är riktigt bra tycker jag, så det ska bli kul o se. Jag har köpt chips o cola så jag har att gotta mig med.

Ikväll firas Mirja hemma hos Emma o jag är jättelångt borta. Jag hoppas dom har jättekul!

Igår träffade vi Osmins gamla kompis Terry o hans fru Jenny. Kvällen började med en pubrunda o lite snabb mat. Sen blev det mer dricka hemma hos makarna. Kvällen slutade när vi lämnade deras jättefina lägenhet strax före halv sex i morse. Vi tänkte sova kvar där, men när klockan blev morgon åkte vi hem ist. Vi hade så enormt kul o lärde oxå känna två av Jennys jobbar kompisar. Terry är en riktigt krambjörn o myste med både mig o Osmin på morgonkvisten. Jenny somnade nog redan vid ett tiden på soffan.
   Vi la oss vid sju efter lite frukost. Jag vaknade vid tio o kände mig hur pigg som helst, men jag somnade om för jag antog att jag behövde sova mer. Vaknade o klev upp vid ett ist o mådde absolut skit. Jag är för gammal för att vara ute på o dricka till så där tidigt på morgonen. Jag drack vatten både igår nån timme innan vi åkte hem o hela dagen idag. Jag somnade lite efter maten oxå vid fem tills Osmin skulle på jobbet. Så nu mår jag mycket bättre.

Lite goda chips o bubbilig cola ska sitta bra i magen nu. Heja Sverige!

Love, Angela.


Update en timme senare: Finland är riktigt bra. Det är kanske inte direkt nån Schlagerlåt, men man hänger med i den väldigt lätt. Så jag hejar lite på gammal grannarna lite i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0