Idag.

Idag händer det inte många knop. Osmin sover så sött, så huset skakar. Nä, inte riktigt, men nästan. Jag provade att städa lite igår, men jag gav upp. Det känns som att det är för mycket grejer som ligger o dräller överallt. Jag ska göra ett nytt försök idag. Annars idag så ska jag ringa Cilla.

Jag har fått många hinter av en som läser min blogg, Guggu, att prova på scraping på internet. Skulle ju vara kul o få lite fint runt bilderna man lägger upp. Varje gång jag gått in på den sidan har det bara inte funkat för mig. Idag funkade det galant däremot. Jag har klickat o klistrat o det var rätt kul. Blir nog kulare när man vet vad allt är o kan visa här på bloggen. Se så fint det kan bli!

Nu är jag hungrig o ska nog ta o skära upp lite frukt innan det är dax att dona med Osmins mat till jobbet. Idag får han med sig spaggeti o köttfärssås, som jag har i frysen. Sen blir det melon o sallad till.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Guggu

ser fram emot att se dina scrapalster!!

/Guggu

2008-05-14 @ 15:17:16
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Japp, du har pratat med mig! Tjoho!

2008-05-14 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0