Ingen blogg på länge.

Oj, vad jag scrappar. Finns inte tid för min älskade blogg. :O( 

Idag kom Osmin hem på morgonen efter sitt nattshift. Vi hoppade på bussen på sjukhuset, där Osmin skulle till läkaren. Sen gick vi till Tesco som låg i närheten. Det var en liten shoppinglista den här veckan, så det gick fort. Sen åt vi frukost på Weterspoon! Det har blivit rätt mycket Weterspoon på senaste tiden. Mums!

När vi kom hem somnade jag. Jag var riktigt trött. Efter en stund somnade Osmin oxå, efter ha kollat upp all sport. Det är nån superviktig match, som Liverpool inte kom vidare till, så den ska ses ikväll. Själv läre jag sitta som klistrad med mitt dator klister o saxar på scrapbloggen.

Guggu har en liten tävling nu, med scrapingen, så jag har just gjort ett litet bidrag till den. Jag använde en annan bakrund först, men av nån anedning så försvinner mina bakrunder hela tiden, så ja fick ta o ändra. Det blev rätt bra ändå? Eller hur? Sen kan man ju diskutera min fantasi på texten..



Antar att allt mitt tjat fick Emma att börja oxå. Riktigt roligt faktiskt!

Cilla är i Rysslan o tittar runt nu. Sen kommer hon tillbaka till Sverige o Glada Hudik.

Det händer inte allt för mycket här, så det är lite roligare att pilla med bilder o så. Tyvärr märker jag att jag har väldigt dåligt med bilder. Eller så är som inge fina. Det blir till att ladda batterierna o ta fram fantasin när vi kommer hem!

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0