Ingen final för oss.

Jag tar de dåliga nyheterna först -Chelsea vann igår..

Jag sprang runt som en liten galning igår kväll när jag äntligen hade loggat ut o insett att jag nog inte skulle hinna med allt jag behövde göra. Jag diskade o satte igång riset. Snabbt in i duschen, o glömde bort riset. Donade med kläder o mascara. Sprang ner till riset när jag kom på det, vilket jag visste att jag skulle glömma så jag hade satt den på låg värme. Satte riset på hög värme o väntade på Mike. Ingen Mike. Det blev ingen middag heller innan matchen, för jag visste inte när Mike skulle komma, så jag vågade inte börja med resten av maten.
   Osmin ringde strax efter sju o sa att han var på väg till puben från tunnelbanan o undrade vart Mike var. Osmin fick ringa Mike o kolla vart han var. Mike var redan på puben. Han hade provat ringt mig, men kom inte fram, så han provade inge då inne på puben, men det funkade inte.. Galet.

Puben var såklart full innan matchen var klar. Vi fick iaf sittplats, med massor av folk i vägen för tv. Puben var för engångs skull full av Liverpool fans o några Chelsea fans bakom oss som fick rätt mycket skit när Chelsea gjorde mål, men som inte var giltigt. Stackare. Det blev 1-1 i matchen, så det blev övertid med en halv timme då vi förlora med 3-1. Chelsea fansen bakom mig försvann innan matchen var slut, lika bra det. Alla pojkarna inne i puben kramades o tyckte synd om varann. Mike var helt förstörd! Osmin var oxå lite sur, så det gick knappt prata med honom. Då fick han en utskällning av lilla oskyldiga mig som sa att det inte var mitt fel att Liverpool förlora. Då blev han snäll igen. Stackars fotbolls freak! Vi prata en massa fotboll iaf över maten som blev närmare elva på kvällen.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0