Längesen.

Jag har inte skrivit nåt vettigt här på år o dar nu. Det blir lätt så när Osmin är hemma eller jag är ute på. Igår Var jag hos svärföräldrarna. Liz o jag tog en sväng på "stan" där o sen gick vi hem o gjorde köttfärspaj. Fick med mig fyra stycken hem i olika storlekar. Osmin åt som en liten gris o bara älskade det! Idag kommer Osmin hem tidigare än vanligt, nåt dom har sagt mellan sig på jobbet, så han bör vara hemma vid 2. Idag ska vi göra pizza, om vi orkar.
   Igår när jag kom hem från Liz var jag helt skakig, benen gjorde ont o jag frös. Trodde jag skulle bli dödssjuk där ett tag, men det gick över.

Imorgon jobbar Osmin som vanligt o jag ska ringa rekryteringsbolaget jag mailade cv till. Måste höra med dom om jag står i nån kö eller jag kanske inte ens behövs.. Jobbigt o bara sitta hemma o vänta o gissa.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var ett Hiv gosse djur!

2008-05-18 @ 12:41:03
URL: http://skogscilla.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Skickat på din mail!

2008-05-18 @ 15:57:14
URL: http://skogscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0