Lite om mig.

Lånad av Guggu.

Jag kommer från: Hudiksvall
Jag heter: Angelica
Hur gammal är du? 22
När fyller du år? 4 maj
Tycker du om någon just nu? Ja, Osmin
Om sex månader: Jobbar jag för fullt
Jag samlar på: Ingenting.
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Osmin eller ingen
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag? Ca nio
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Nej, med Osmin
Har du strumpor på dig nu? Nej, för varmt
Hur svarar du i telefon? Hello/Hallå, beror på om jag vet vem som ringer
Vad ska du göra ikväll?  Laga mat, se på tv o blogga
Vad ska du göra imorgon? Gå till parken om vädret tillåter
Var vill du bo när du blir stor? I Sverige med Osmin
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Nån vecka sen kanske
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren
Laddar du ner musik och film från internet? Nej
Skulle du göra om du vann en miljon? Flytta till ett hus i Hudiksvall fort som ögat
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, verkligen inte
Har du percing? Hål i öronen, använder inte örhängen
Har du tatuering? Nej, usch
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Ibland
Gillar du att dansa? Ibalnd
Hur vig är du? Inte alls
Vilken är din favoritglass? Mjukglass
Tror du på ett liv efter döden? Ja och Nej
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Är du beroende av något? Osmin och choklad :O)
Senaste låt du hörde? Inte den blekaste
Vad gör du på helgerna? Ute på äventyr i London eller myser i parken
Brukar du bädda sängen? Ibland
Vad var det senaste du sa? Vet inte, säkert "Bye, love you"
Vem kramande du senast? Osmin
Saknar du någon nu? Ja, min familj o mina vänner!
Vem ringde du senast? Stora syster Katarina
Var du glad igår? Ja
Sminkar du dig? Sällan
Känner du dig värdelös? Nej, verkligen inte

Kommentarer
Postat av: cecilia

O vad roligt.. den ska jag sno av dig o lägga på min sida med mina svar!

2008-05-09 @ 08:22:57
URL: http://skogscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0