Ny insida.

Min blogg, på insidan som bara jag ser, är helt ändrad nu. Dom har alltså flyttat min blogg, som dom surrat om i en evighet. Tyvärr finner man alltid nånting som man saknar. På själva inloggings sidan finns bara inlogging o inga mest aktiva eller senast publiserad. Hur ska man då hitta nya bloggar att läsa? Min vänner-lista är oxå borta, men inte om man kollar som ni gör, utifrån, än iaf. Jag vill ju kunna gå till mina vänner o lusläsa hela tiden.

Det var bättre för. Inte sant?

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

De har flyttat min oxå nu, men det blev ju bara sämre... Man nu lägga sin favo bloggar som favoriter på datorn. Jag har gjort en egen mapp där nu som heter Bloggar!

2008-05-03 @ 21:30:34
Postat av: Anonym

Allt var bättre förr.....

Nu behöver man inte skriva in koden heller när man har kommenterat..

Mamma

2008-05-04 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0