Sex And The City -Premiär!

image340

SATC filmen ska tydligen ha sin premiär i London två veckor innan dom har det i NY! Ska ska definitivt till Leicester Square den 12 maj o se alla de vackra damerna i egen hög person! Åh, jag blir nästan skakis!
   Samtidigt står det på biografens sida att filmen börjar den 28 maj. Jag vet inte riktigt vart jag ska leta det rätta datumet. Mike ska oxå med om han är ledig, han är väldigt förtjust i dessa vackra flickor. Hihi!

Det finns så otroligt många vackra bilder på tjejerna, men jag antar att jag inte kan fylla sidan helt med dom.

image342


Love, Angela.


Update: Det var inte svårare än att ta sig en titt runt på aftonbladet.se.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

JAg vill oxå se den... måste skynda mig o se klart de sista avsnitten!

2008-05-01 @ 21:02:50
URL: http://skogscilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0