Sex and the City Premiären!




Igår eftermiddag tog jag bussen till Osmins jobb o vi gick sedan mot Piccadilly o fortsatte mot det fullpackade Leister Square. Just när vi närmade oss hördes ett jätteskrik: Sarah!! Helst ville man komma så nära som möjligt, men såklart gick vi åt fel håll kändes det som. Vi såg absolut ingenting. Det var massor av folk o galler o fotografer. Jag tog några bilder, mest på folk som var i vägen. Det gick inte se nått överhuvudtaget. :O( Jag såg det mesta på nyheterna när jag kom hem. Nu ikväll har jag tittat på YouTube o sett jättemånga små filmer som folk filmade där. Se själva här på min vackra länk: Sex and the City.

Alldeles nyss slutade en halvtimmes special om premiären på tvn. Åh, jag skulle vilja ha sett dom på riktigt. Dom visade rätt mycket från filmen, små snuttar lite här o där. Nästan så jag inte vill se på trailerna för jag vill ju se filmen! Jag har ina planer på att stressa på o köa o hålla på för att se filmen den 28 maj när den har premiär. Jag kan lika gärna se den två veckor senare. Tror Sverige har premiär för den 21 juni.





Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Guggu

å vad fantastiskt det verkar ha varit!

jag ska gå-på midsommardagen. tills dess ska jag ha kollat igenom boxen.

tjingeling

Guggu

2008-05-14 @ 11:42:56
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: Guggu

jajamän

två fina dansmöss flyttade hem igår.

scrapbloggen är jättekul. jag har inte hunnit med att blogga något till dig ännu :(

2008-05-14 @ 12:22:32
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag har sett sista avsnittet nu..... Har börjat om på serien nu...

Jag längtar till filmen!

Hoppas man inte blir besviken på den! :O()

2008-05-14 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0