Sommar o sol.


Jag har nyss kommit hem ifrån parken. Det är skapligt hett ute, nästan tretio grader. Kan ju säga att det inte är allt för svalt inne heller. Det blåste rätt rejält ute, nästan så man blåste bort, men det var inte kallt, bara det varma som virrvla runt. Jag var bara ute lite mer än en timme, inte allt för kul att vara ute i parken ensam i allt hetta. Jag antar nästan att det kommer vara lika varmt imorgon. Då ska jag nog ta med en filt o gå o låna en bra bok o slänga mig i skuggan o ha det bra!
   Osmin jobbar som vanligt. Ikväll skulle han med jobbarkompisarna till nån pub o ta några öl efter jobbet. Så jag blir ensam extra länge idag.
   Imorse smsa syrran om att jag kunde ringa idag, så vi pratade nog i lite mer än en o en halv timme. Inget verkar hända med magen, det sitter där det sitter. Väskan är packad o namn är funna. Det är bara bäbisen som fattas!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vi ska picknicka i Hallstahammar vid kanalen som rinner igenom. O det är komon väder här!

Nu måste bebisen komma ut. Tänk om vattnet går när ni pratar. Vad har de för namn då?

2008-05-09 @ 08:19:48
URL: http://skogscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0