Välkommen till verkligheten!

Jag jobbar och står i, i Ljusdal, 45 minuters bussresa hemifrån. Bara för att man har ett jobb betyder det ju inte att man har en fin inkost hela tiden. Speciellt inte ifrån början. Allra helst inte från december då man inte fick jobba under julen. Två veckors ledigt var inte så dåligt heller. Ganska så skön start på ett nytt jobb.

Veckan efter julen var trög, men det går bättre och bättre hela tiden tycker jag. Jag har just lunch, så jag har ätit rester från mammas Grekiska Pyttipanna, finns att söka recept på google. Himelskt gott, helst dressingen till. Sen var det bara och ta sig en promenad till Ams för att fixa med lite pengar papper.

Nu är klockan ett och har just haft ett av våra dagliga möten, så nu är det dags att börja igen!

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grekisk pyttipanna låter spännande!



Jo engelska serier, nu sitter han o kollar på det igen.. det är den han lånade från Osmin.. Skit tråkigt!

2009-01-15 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0