CV, Köttfärssås och Kommentarer.

Jag skrev på mitt CV idag, äntligen. Jag har skrivit det jag jobbat med o utbildningar, vilket år o månad samt plats. Sen vet jag inte hur jag ska formulera mig själv om vad jag gjort på alla dessa ställen. På svenska CV:n skriver man ju alltid med så fina ord, som man aldrig använder i vardagen, hur ska jag veta dom orden på engelska. Jag ska försöka fila lite till på det o sen får Osmin rycka in o hjälpa till.

Jag pratade med Reggie på msn o hon hjälpte mig lite med mitt CV. Sen frågade jag vad hon skulle äta till middag. Hon skulle äta samma som oss, pasta o köttfärssås, men hennes version lät nåt så otroigt gott. Hon hade philadephia med vitlök/örter smak samt purjo o vitlök i. Nästa gång jag går o handlar ska jag verkligen köpa det.

Det är strax dax för mig att börja med maten, Osmin slutar om en halv timme. Han tar nog tåget hem så han är nog hemma om en timme.

Tänkte bara berätta hur man komenterar. Folk fråga hela tiden. Nedanför varje inlägg står det tid o datum när inlägget var utlagt, sen ser man det här:  Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0) Klicka på Kommentarer o där kan man skriva vad man vill. Fyll gärna namn, så jag vet vem du är, eller skriv det i ditt medelande. Sen skickar du iväg kommentaren, då måste du fylla i fyra tecken, som kommer upp. Man förstår när man kommer dit. Alla som går in på Kommentarer kan läsa där, bara jag kan ta bort dom.

Lycka till!

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Anonym

till och med jag
(som är gammal) kan det här med kommentarer !!!!!!
Mamma

2007-12-03 @ 13:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0